خدا می بیند...God sees
جوانا! رهِ طاعت امروز گير×كه فردا نيايد جواني زپير
قالب وبلاگ

«الذین یلمزون المطوعین من المومنین فی الصدقات و الذین

لایجدون الا جهدهم فیسخرون منهم سخرالله منهم و لهم عذاب الیم»

سوره مبارکه توبه،آیه199

نقل شده است كه پيامبر(ص) تصميم داشت لشكر اسلام را براي مقابله با دشمن (احتمالا براي جنگ تبوك) آماده كند و نياز به گرفتن كمك از مردم داشت. هنگامي كه پيامبر نظر خود را اظهار كرد، كساني كه توانايي داشتند، مقدار فراواني به نام زكات يا كمك بلاعوض به ارتش اسلام كمك كردند. بعضي از كارگران كم در آمد مسلمان نيز كمك به ظاهر ناچيزي به اين برنامه ي بزرگ اسلامي كردند؛ ولي منافقان عيب جو به هر يك از اين دو گروه ايرادگرفتند: كساني را كه زياد پرداخته بودند، رياكار معرفي كردند و كساني را كه مقدار به ظاهر ناچيزي كمك كرده بودند، به باد مسخره گرفتند كه آيا لشكر اسلام به چنين كمكي نياز دارد؟ اين آيه و آيه ي  بعد نازل شد و آنها را به شدت توبيخ كرد. درس بزرگي كه از اين آيات گرفته مي شود، اين است كه اسلام هرگز روي زيادي عمل تكيه نكرده است؛ بلكه همه جا به كيفيت عمل اهميت داده و براي اخلاص و نيت پاك، ارزش فوق العاده اي قائل شده است. مهم اين است كه هر كس از مقدار توانايي  خود دريغ نكند. سخن از بسيار و كم نيست،سخن از مسئوليت و اخلاص است.

شايان توجه اين است كه در حديثي مي خوانيم كه: از پيامبر سوال شد:

كدام صدقه از همه بهتر است؟پيامبر فرمود:«صدقه افراد كم در آمد.»

         تفسيرنمونه،ج8،ص 55

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

برچسب‌ها:
[ 11 / 11برچسب:بهترين صدقه,مسئوليت واخلاص,پيامبر و نياز به كمك,, ] [ 16:7 ] [ oroojloo ] [ ]

 «وَمِنهم مَن عاهَدالله لَئِن ءاتینا مِن فضله لنصَّدقن و لَنکونَنَّ مِن الصّالحینَ» 

سوره مبارکه توبه،آیه75

در روايات نقل شده كه اين آيه و آيه بعد در باره شخصي به نام «ثعلبه بن حاطب» نازل شده است. او كه شخص فقيري بود،نزد پيامبرصلی الله علیه وآله آمد و از ايشان در خواست كرد براي ثروتمند شدن او دعا فرمايد. پيامبر ابتدا او را به همان زندگي ساده و الگو گرفتن از خود كه زندگي اش از همه  ساده تر بود دعوت كرد؛ اما ثعلبه اسرار داشت كه پيامبر براي ثروتمند شدن او دعا كند و سوگند خورد كه اگر خداوند به او ثروتي عنايت كند، تمام حقوق واجب آن را مي پردازد. پيامبر صلی الله علیه وآله براي او دعا كرد و او پس از چندي صاحب ثروت و گوسفندان بسياري شد؛ به حدي كه ديگر نمي توانست در مدينه گوسفند داري كند و به همين جهت در منطقه اي خارج از مدينه ساكن شد. اين كار، او را از شركت در نماز هاي جمعه و جماعت نيز باز داشت. هنگامي كه مامور گرفتن زكات نزد او رفت، او از دادن زكات مالش نيز خوداري كرد و از روي مسخره و توهين گفت: زكات نيز چيزي مانند جزيه است كه از اهل كتاب گرفته مي شود. وقتي كه اين خبر به گوش پيامبر رسيد، حضرت فرمود: اي واي بر ثعلبه ؟ اي واي بر ثعلبه؟ و در اين هنگام: اين آيه نازل شد.

المیزان،ج9،ص364

WWW.JAVANI.LOXBLOG.COM

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

برچسب‌ها:

 

 

ويژگي هاي شيطان هاليوودي به علاوه نكات فراواني كه در كتابها، رمانها و شبه فلسفه هاي نوپديد و بطور كلي نظام رؤياپردازي و رسانه اي غرب وجود دارد، تأثيراتي تدريجي در بلندمدت برجاي گذاشته است. اتفاقي كه در تاريخ 2006.6.6 اتفاق مي افتد شايد نمونه گويايي باشد، در اين تاريخ نسخه بازسازي شده "طالع شيطاني 666" و به بهانه قرار گرفتن سه 6 در شمارش تاريخ دركنار هم كه نشانه شيطان است، به نمايش درمي آيد، در اين تاريخ دو طيف از مردم ظهور مي كنند، گروهي كه از ترس نحوست، قدرت و شرور شيطان از خانه ها بيرون نمي آيند و گروهي كه به عكس اين تاريخ را براي جشنها و عروسي هاي خود انتخاب مي كنند. اين دو گروه به نوعي مغلوب و منفعل شيطان دست پرورده همين نظام فرهنگي هستند. اين دو طيف در مورخه 1976.6.6 كه نسخه اوليه طالع شيطاني به نمايش درآمد وجود نداشتند و به نظر مي رسد شيطان هاليوودي تاثيرات خود را برجاي گذارده است.

اين تأثيرات به گونه اي ديگر در پذيرش تدريجي و تلطيف و قلب ماهيت مفاهيم شر و شيطاني و سوق مخاطب به اين هدف ديده مي شود. در موج جديدي از آثار هاليوودي شيطان ديگر آن موجود پليد و منفور نيست، پولانسكي كه در فيلم "بچه رزماري" شيطان را قدرتمند، مخوف و منفي تصوير مي كرد امروز به "دروازه نهم" مي رسد كه پرستش بي چون و چرا و محض شيطان را دلپذير و تبليغ مي كند، در فيلم دروازه نهم ديگر درگيري خير و شر وجود ندارد بلكه مسئله، سبقت به سوي شيطان است، آنگونه كه مخاطب آرزو مي كند به جاي قهرمان فيلم به قدرت مطلق و رازگونه شيطان ملحق شود. نمادهاي شيطان پرستي همچون ستاره پنج پر در فيلم رمز داوينچي به نمادهايي مثبت تبديل مي شوند و علامت 666 كه پيشتر نماد و نشانه شيطان دانسته مي شد، به يك نماد هندسي مقدس تعبير مي شود. و يا فراماسونري با همه پليدي هايش در فيلم "ثروت ملي" به عنوان ميراث دار گنج عظيم و تاريخي كل بشر معرفي مي شود. (اين فيلم متأسفانه در دو نوبت بدون كمترين تحليل از شبكه 3 سيما به نمايش درآمد) و يا جادوگران كه چهره اي كريه داشتند و همواره در سايه شيطان مي زيسته اند امروز به قهرمانان نوجوانان ما در آثاري همچون هري پاتر و ارباب حلقه ها بدل مي گردند. با اين وصف به نظر مي رسد وارد موج دوم نمايشهاي شيطاني شده ايم كه به جرات مي توانيم عنوان شيطان گرايي بر آن اطلاق كنيم. موج اول به نمايش انحرافي خارج از جايگاه حقيقي شيطان (چه جايگاه وجودي و چه مقام تاريخي مبتني بر حكمت تاريخ) معطوف بود و موج جديد به توجيه و دلپذير و صاحب تقدير و مطلق معرفي كردن آن برمي گردد. در اين موج پيچيدگي ها و گفتمان سياه شيطان- خدايي تبيين مي شود.

-----------------------------

منبع: روزنامه کيهان پنجشنبه 15 آذر 1386 - 25 ذيقعده 1428 - 6 دسامبر 2007 - سال شصت و چهارم -شماره 189537

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

برچسب‌ها:
[ 22 / 9برچسب:, ] [ 16:6 ] [ oroojloo ] [ ]

 

يكي از زمينه هاي به تصوير كشيدن شيطان در رسانه هاي غربي و بويژه هاليوود را بايد در قرائت هاي جديد از كتاب مقدس و بويژه بخش استعادي و غامض مكاشفات يوحنا جستجو كرد آنجا كه مي گويد "...فرشته اي را ديدم كه از آسمان پايين آمد... او اژدها (شيطان) را گرفت و به زنجير كشيد و براي مدت هزار سال به چاه بي انتها افكند." پس از پايان هزار سال، شيطان از زندان آزاد خواهد شد..." (عهد جديد، مكاشفه، باب بيستم) و همين موضوع مورد توجه اربابان رسانه اي قرار گرفت و در پايان هزاره دوم و اوايل هزاره سوم محصولات فراواني وارد بازار رسانه اي و بويژه سينمايي شد آثاري همچون: بچه رزماري، طالع نحس، جن گير، كنستانتين، پايان روزها، دروازه نهم و حتي فيلمي همچون "ون هلسينگ" و يا "دراكولا ساخته ي برام استوكر" و...فارغ از انتقادات عقلي، كلامي و تاريخي در باب صحت و سقم مكاشفات يوحنا و پارامترهاي موضوعي و محتوايي چنين فيلمهايي، مي توان وجوه مشتركي از نمايش شيطان در اين آثار را برشمرد:

الف - "شيطان ظهور مي كند" و در واقع از يك غيبت هزار ساله بازمي گردد و اين ظهور چه در سطح فردي و چه در مقياس اجتماعي و سياسي در بافت فرهنگي و ذهنيت كنترل شده غربي معنا مي يابد و تعبير مي شود. وجوه بارز آن در حوزه گرايشات سياسي غرب فيلمهايي همچون فاينال فانتزي (نهايت خيال) و يا "سرزمين بهشت" است كه سال بازگشت و

حمله شيطان به بشر را سال 1979 معرفي مي كند يعني سال ظهور انقلاب اسلامي ايران و حتي در فيلم فاينال فانتزي محل خروج شيطان را دره كاسپين (درياي مازندران) به تصوير مي كشد و قس علي هذا.

ب - شيطان نوظهور غربي قدرت تصرف و تسخير و حلول دارد و از كششي رازگونه بهره مي برد. اين شيطان آنگونه است كه اگر روح خود را به او بفروشي قدرتهايي ويژه مي يابي (آنچنان كه "دكتر فاستوس" در نمايشنامه معرفي به همين نام به قلم كريستوفر مارلو اين راه را در پيش مي گيرد) همين راز وارگي و منشأ حقيقي قدرت دانستن شيطان يكي از زمينه هاي شيطان گرايي نوين است.

ج - كساني كه سر راه شيطان و يا حتي مسيح قرار مي گيرند، معمولا تناسب دروني و شخصيتي با اين واقعه ندارند بدين معنا كه شخص تصرف شده توسط شيطان و يا مورد توجه قرار گرفته توسط مسيح لزوما انسان هاي به ترتيب پست و شريفي نيستند و حتي به نظر مي رسد به عمد عكس اين مطلب اتفاق مي افتد، يعني انسان هاي بي گناه (همچون در جن گير، طالع نحس، محسور و...) تصرف شيطاني مي شوند و از آن طرف در فيلمي مثل استيگماتا گويا روح مسيح در كالبد زن بدكاره اي حلول مي كند. و اين انحراف ذهن از ويژگي هاي باطني و دروني و اصلاح آن ها به سمت يك واقعه صرفا اتفاقي است.

منبع: روزنامه کيهان پنجشنبه 15 آذر 1386 - 25 ذيقعده 1428 - 6 دسامبر 2007 - سال شصت و چهارم -شماره 189537

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

برچسب‌ها:
[ 13 / 9برچسب:شیطان, ] [ 1:4 ] [ oroojloo ] [ ]

 

ديدگاه هاي شيطان پرستان و طرز فکر آن ها

شيطان پرستي دنيايي را ترسيم مي كند كه هيچ روزنه اميدي براي آن متصور نيست . به همين جهت شيطان پرستي را جهان تاريك مي گويند.

شيطان پرستي :حقيقتي را جستجو مي كند كه در اين جهان يافت نمي شود . خود كشي توجيهي اينگونه دارد : اگر بپرسي چرا خودت را مي كشي ؟" : مي خواهم به حقيقت برسم و حقيقت در اين دنيا به دست نمي آيد .

شيطان : زندگي در اين دنيا بر پايه دروغ است و همه باورهاي مردم بر پايه همين دروغ شكل گرفته است ، همه عادت كرده اند دروغ بگويند ، لذا اگر حرف راست هم بزنيد كسي آن را باور نمي كند .

شيطان پرستي آييني است كه همه چيز را منفي ارائه مي دهد . عمر شب را بلند مي داند . مي گويد، ما حتي خورشيد را مانع از تابش نور مي پنداريم . ما همه چيز را منفي مي خواهيم ، اگر به باغ سيب برويم همه سيب ها را كال مي بينم و اگر به تئاتر برويم همه بازيگر ها را لال مي پنداريم.

شيطان پرست :چشمهايت را باز كن ، فقط ببين . مغزت را ببند ، فكر نكن . نقش تو ، نقش تماشا چي تئاتر در اين دنياست .

شيطان پرستي: معجوني است كه هر آدم گرفتاري را به وحشي گري و نفرت سوق مي دهد. كوره راه است مسيري است كه به هيچ جا راه ندارد. بن بست است. رسما اعلام مي كند که ما به مقصد نمي رسيم. براي شيطان پرست تفهيم مي كنند جاده اي كه در آن قرار دارد پر از خط كشي هاي در هم و بر هم است. و او در يافتن راه خروج تا سر حد جنون و ديوانگي پيش مي رود و سر انجام مطمئن مي شود راه بازگشتي وجود ندارد.وبايد با ما بماني تا آخر مرگ امروز ديگر صليب هاي وارونه ، ستاره پنج پر ، 666، صورتهاي نقاشي شده ، ماسك هاي حيوانات درنده ي شاخ دار ، برهنه پوشي ... تنها نشانه ها و سمبل هاي شيطان پرستي نيست. عمده ترين نشانه شيطان پرستي را در تجاوز و قتل به ويژه در تجاوز به كودكان و نوجوانان به همراه قتل آنان بايد ديد.ترس را شيطان پرست ها به ارمغان آورده اند. ."توصيه اي كه به شما مي کند. شنيدن آهنگ هاي تند همراه با خشونت است. كه وحشت و نفرت را با خود دارد. انها موظفند هميشه خشم و نفرت خود را نسبت به مسيح و ساير مقدسات اعلام كنند.و اينگونه خودراراحت کنند خود را بي خانماني بيابانگرد بپندارند كه از عشق و محبت متنفرند.در اصل انها به جنگ با خود و اقعيت خود پرداخته و به خيال خود به دنبال حقيقت گمشده و حقيقت واقعي هستند. آنان خوانندگان بسيار خشني ، كه در صدايشان مي توان غرش را شنيد، اين غرش را سمبل قدرت شيطان مي دانند.وپيام شيطان را مي رسانند مي خواهند كمبود و نياز خود را با خشونت زياد رفع کنند. اهانت به اديان به عنوان آزادي بيان در تصنيف هاي خوانندگان ترويج و تبليغ مي شود. اكنون موسيقي متال در همه زواياي ذهن جوانان ضعيف و بي هويت دنيا رخنه كرده ، به طوري که روزي گروه بيتل ها از سر مزاح اعلام كرده بود كه از خدا نيز معروف تر است و امروز گروه هاي موسيقي شيطان پرست عملا پرچم جنگ با خدا را بر افراشته اند.        و

شعارشان اينست:

"هدف ما دستيابي به يک قدرت جهاني است" "هيچگونه محدوديتي براي حوزه فعاليت هاي ما وجود ندارد""توده مردم بايد صرفا به وسيله ما اداره شوند".

www.javani.loxblog.com

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

برچسب‌ها:

 

درآمدي بر فيلم هاي شيطاني

شيطان وجود دارد

اين جمله همانقدر كه صحيح است، مي تواند گمراه كننده نيز باشد. اساسا شيطان كيست و وجود او چگونه است؟

آيا او وجود مطلق دارد يا دستخوش نوعي صيرورت و سنت تاريخي است.

 اساسا فهم مفاهيم غيبي و ظهورات آن ها از جن و فرشته و شيطان گرفته تا معجزات و عذاب ها ممكن نيست مگر آنكه آن ها را در بستر ربوبيت حضرت حق بر جريان و حركت تاريخ ببينيم. تأملي اندك بر تحول و تطورات تاريخي روشن مي سازد كه ظهور مفاهيم غيبي از ابتداي تاريخ به صورت كاملا معناداري به مرور كاهش مي يابد كه سير معجزات و عذاب ها روشن ترين وجه آن است. از معجزات حضرت نوح(ع) و موسي(ع) كه سيل عالم گير و شكافتن رود نيل و يدنوراني و... است، به شفاي مريضان و نهايتا به يك كتاب (قرآن) به عنوان آخرين معجزه تاريخ انبيا مي رسيم و از سنگ شدن و مسخ شدن انسان ها به صورت خوك و ميمون به عصري مي رسيم كه پيامبرش هيچگاه نفرين نمي كند و اگر نفريني هم وجود دارد اثرش خارج از روابط طبيعي عالم شهود نيست.

در روايات نيز آمده است كه شياطين تا قبل از بعثت حضرت عيسي تا آسمان هفتم بالا مي رفتند و استراق سمع مي كردند. همين كه آن بزرگوار مبعوث شد، حركت آن ها از آسمان چهارم به بالا ممنوع شد و سپس وقتي پيامبر گرامي اسلام(ص) مبعوث شد از همه آسمان ها ممنوع گرديدند و هدف تيرهاي شهاب قرار گرفتند (به نقل از ترجمه تفسير الميزان، جلد 1 صفحه 216).

 اين را اضافه كنيد به حذف جنيان از مراوده و دخالت در امور انسان ها بويژه در عصر قرآن باز اضافه كنيد اين را كه بزرگترين گناهان كه بعضا در مقياس جوامع بزرگ اتفاق مي افتد ولي هيچ كس ظاهرا نه خوك مي شود و نه ميمون و نه سنگ مي شود و نه سنگ از آسمان مي بارد، نه يأجوج و مأجوجي مي آيند نه هاروت و ماروتي فرستاده مي شوند.

اين ها به معناي حذف عوالم ملكوتي نيست بلكه به معناي سعه صدر در كفر و ايمان است و نشان از مرحله جديدي از تربيت انسان در بستر سنتهاي الهي است كه تقدير انسان را در ابعاد عقلاني و روحاني مي جويد. شايد با همين رويكرد است كه برخي انديشه ورزان شيعي تاريخ را به 3 دوره عين (قبل از بعثت)، عقل (از بعثت تا ظهور) و روح (بعداز ظهور) تقسيم كرده اند. انسان دوره عينيات نيازمند كمك بيشتر و دستگيري بيشتري بوده است و لذا براي هدايت او مفاهيم غيبي اعم از شيطاني و الهي به صورت عيني و شهودي تجلي مي كرده اند. تا به امروز مي رسيم كه "عصر غيبت" به مفهوم عام براي همه تاريخ و بشريت و به معناي خاص در قلمرو حيات شيعي است.

تاريخ بويژه در مورد ظهورات عوالم غيبي هيچگاه عينا تكرار نمي شود. و لذا برخي ظهورات و توانايي هاي ظاهري و بصري باستاني ابليس دليلي براي وقوع در زمان حاضر نمي شود و حتي به نوعي خلاف حكمت تاريخي است. يا اگر در دوره اي از تاريخ شيطان امكاني در استراق سمع و در نتيجه پيشگويي برخي وقايع داشته كه فرع بر امكان حضور او در طبقات بالاي آسمان بوده دليلي بر امتداد اين جواز نيست بلكه بعكس انديشه حكمي خلاف آنرا اقتضا مي كند.

منبع: روزنامه کيهان پنجشنبه 15 آذر 1386 - 25 ذيقعده 1428 - 6 دسامبر 2007 - سال شصت و چهارم -شماره 189537

www.javani.loxblog.com

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

برچسب‌ها:

 

به موازات و علي رغم غيبت ظهورات ابليس، بستر انديشه و سيستمها و مكاتب شيطاني به مرور شكل مي گيرد و به عنوان نمونه اگر روزي شيطان خود را به شكل نوجواني زيبا ظاهر مي ساخت تا عملي شنيع را به قوم لوط بياموزد، امروز اقوامي آمده اند كه همجنس گرايي را عملي، قانوني و حتي مشروع!! جلوه مي دهند، يا اگر تلاش هاي ابليس روزگاري صرف اين مي شد كه يك قارون رباخوار تربيت كند، ثمره اش تمدني است كه شريان هاي نظام اقتصادي آن، بانكداري ربوي است. نكته آن است كه وقتي چنين نظم و سيستمي شكل گرفت و انسان هايي براي آن تربيت شدند، ابليس جني و فرزندان و لشگريانش به غايت تبلور و ظهور در فرايندهاي شهودي و عادي بدل مي شوند و ظهورات باستاني آن ها نه ضرورتي دارد و نه شايد امكان.

عصر ما، عصر فترت و احتضار شيطان و درعين حال عصر بسط و گسترش امور و مجاري تمدني شيطاني است و اين پارادايم دوگانه روشنگر بخشي از پيچيدگي هاي زمانه ماست. با اين مقدمه تا حدودي روشن مي شود كه اگر دستگاه تبليغاتي "شيطان بزرگ"! نمايشهايي كريه و خوفناك و درعين حال قدرتمندانه از يك صورت شيطاني سوبژكيتو ارائه مي دهد، از سر دلسوزي و خيرخواهي و توجه به عالم غيب نيست. بلكه نمايش جلوه اي از ابليس است كه وجود خارجي ندارد و مخاطب را دچار حيرت مي كند و به تدريج به انفعال مي كشاند.

منبع: روزنامه کيهان پنجشنبه 15 آذر 1386 - 25 ذيقعده 1428 - 6 دسامبر 2007 - سال شصت و چهارم -شماره 189537

 

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

برچسب‌ها:
[ 14 / 7برچسب:شیطان, ] [ 1:38 ] [ oroojloo ] [ ]

گفتم که روی ماهت از من چرا نهان است   گفتاتو خود حجابی، ورنه رخم عیان است

  گفتمکه از که پرسم، جانا نشان کویت؟  گفتانشان چه پرسی، آن کوی بی نشان است

امام صادق علیه السلام فرمودند:
اگر کسی از شما بمیرد در حالی که منتظرحکومت امام زمان(عج الله فرجه) بوده، همانند کسی است که با امام قائم علیه السلام در خیمه اش بوده است، سپس اندکی درنگ کرد و فرمود: نه، بلکه همانند کسی است که در کنارحضرت زد و خور کند، سپس فرمود: نه، به خدا قسم، بلکه مانند کسی است که در کنار رسول خدا به شهادت برسد.
 
بحارلانوار، ج42،ص126
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

برچسب‌ها:

بيوگرافي مرلين منسون (Manson Marilyn)

خواننده اي که جنجال هاي زيادي در جهان موسيقي متال به وجود آورده است او القاب وبحث هاي گوناگوني دارد بعضي ها او را شيطان بزرگ مي نامند بعضي ها به او فرستاده شيطان مي گويند گروهي او را دلقک رنگ کرده اي مي نامند که پول پارو مي کند و برخي در موسيقي خشن متال به او چيزي بهتر از کوچولو نمي گويند. خيلي ها فکر مي کنند او فقط يک شيطان پرست است او داراي مدرک استادي در رشته فلسفه است.شايد اهداي لقب افتخاري "کشيش کليساي شيطان" از سوي Lavey Anton به مرلين منسون, اين شک را در همگان ايجاد کند که او شيطان پرست است, در صورتي که مرلين منسون هرگز خود را مقيد به احکام آيين شيطان پرستي نمي داند و در بسياري از موارد اظهار مي کند که از هر دين و آييني آزاد است.مرلين منسون اساس فلسفه آهنگ هاي خود را بر اعتراض بنا نهاده است ، به طوري که در اين وادي از مرز ادب عبور کرده است و بي پروا در وادي زشتي و فساد قدم نهاده است.منسون يک خواننده ي Antichrist و داراي فلسفه منفي باف در رابطه با دنياست که شايد بي شباهت به فلسفه ي بودا براي رياضت کشيدن و نيچه يا موريس مترلينگ نباشد عقايد او که همه آن ها در موزيک هاي او به نمايش در مي آيد بيانگر اينست که انسان پست ترين موجود خلق شده است و ديگر اينکه خود را خدا مي نامد و مي گويد هر کس خداي خويش است. او دشمن دين مسيح است تا جايي که در يکي از کنسرت هايش انجيل را پاره کرد. او براي خود گروهي نژاد پرست درست کرده است که خود رهبري آن را به عهده گرفته است.

 

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

برچسب‌ها:
[ 6 / 7برچسب:شيطان پرست,مرلين منسون,Manson Marilyn, ] [ 23:11 ] [ oroojloo ] [ ]

 

قسمتی از خاطرات مستر همفر
جاسوس انگلیسی در ممالك اسلامي :
درمسئله بی حجابی زنان باید کوشش فوق العاده به عمل آوریم
تا زنان مسلمان به بی حجابی و رها کردن چادر، مشتاق شوند.
باید به استناد شواهد ودلایل تاریخی ثابت کنیم که
پوشیدگی زن ازدوران بنی عباس ، متداول شده
ومطلقا سنت اسلام نیست.مردم همسران پیامبر را 
بدون حجاب می دیده اند وزنان صدراسلام 
درتمام شئون زندگی ، دوش به دوش مردان ،
فعالیت داشته اند.پس از آنکه حجاب زن با تبلیغات وسيعی
از میان رفت ،وظیفه ماموران ما آنست که جوانان را 
به عشقبازی و روابط جنسی نامشروع با زنان
تشویق کنند و بدینوسیله فساد را درجوامع
اسلامی گسترش دهند.لازمست
زنان غیر مسلمان
کاملا بدون حجاب، ظاهر
شوند تا زنان مسلم ازآنان تقلید کنند.
خاطرات مسترهمفر جاسوس انگلیسی در ممالك اسلامي،ترجمه دكتر محسن مؤيدي،ص84
 
امام صادق علیه السلام:شیطان های اطراف مومنان ،
بیشتر از زنبورهای پیرامون گوشت است.
 بحارالانوار:81/211/27
    www.javani.loxblog.com

 

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

برچسب‌ها:

 

 
روايت شده است كه هارون الرشيد هنگامي كه امام كاظم عليه السلام در حبس بود، كنيزي عاقل و زيبا به نزد حضرت فرستاد تا آن حضرت را خدمت كند و ظاهراً قصدش در اين كار آن بود كه شايد آن حضرت به سوي آن كنيز ميل كند و ارزش او در نظر مردم كم شود يا آنكه براي ضايع كردن آن حضرت بهانه به دست آورد و خادمي فرستاد تا از حال او با خبر شود، خادم ديد كه آن كنيز پيوسته براي خدا در سجده است و سر از سجده بر نمي دارد و مي گويد: قُدُّسٌ قُدُّسٌ سُبحانَك سبحانَك سبحَانك! پس آن كنيز را به نزد هارون بردند، هارون ديد از خوف خدا مي لرزد و چشم به آسمان دوخته و مشغول به نماز گشت، از او پرسيدند: اين چه حالتي است كه تو پيدا كرده اي؟ گفت: عبد صالح (امام كاظم عليه السلام)را ديدم كه چنين بود و پيوسته آن كنيز به همين حال بود تا وفات كرد.
ابن شهر آشوب آشوب اين روايت را از مفصّل نقل كرده و علامه مجلسي رحمة الله عليه آن را در جلاء العيون نوشته.
 

منتهي الامال،شيخ عباس قمي رحمة الله عليه،ص354

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

برچسب‌ها:
[ 16 / 6برچسب:اما كاظم عليه السلام, ] [ 7:34 ] [ oroojloo ] [ ]

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 امامعليعليه السلام:
بادر شَبابَك قبل هَرَمك صِحتَك قبل سُقمك.
در ياب جواني خود را پيش از پيري خود
و تندرستي خود را پيش از بيماري خويش.
 غررالحكم،ج3،ص 249،ش 4381
 
 
جوانا ره طاعت امروز گير            كه فردا نيايد جواني ز پير
فراغ دلت هست و نيروي تن      چو ميدان فراخست گويي بزن
قضا روزگاري ز من در ربود          كه هر روزش از پي شب قدر بود
من آن روز را قدر نشناختم          بدانستم اكنون كه در باختم
به غفلت بدادم ز دست آب پاك    چه چاره كنون جز تيمم به خاك
چه شيبت درآمد بروي شباب       شبت روز شد ديده بر كن ز خواب
كنون كوش كاب از كمر در گذشت      نه وقتي كه سيلابت از سر گذشت
مكن عمرضايع به افسوس و حيف     كه فرصت عزيز است والوقت سيف

«سعدي» 

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

برچسب‌ها:
[ 12 / 6برچسب:سعدي,جوانا,شباب,شب قدر ,فرصت, غفلت,تندرستي,پيري,, ] [ 7:26 ] [ oroojloo ] [ ]

 

***    اينگونه باشيد تا ما نزد شما بياييم     ***
 
مرحوم آيت الله سيدمحمد باقر مجتهد سيستاني«رحمة الله عليه»، پدر آيت الله حاج سيد علي سيستاني «دامت بركاته» تصميم مي گيرد براي تشرف به محضر امام زمان «عليه السلام» چهل جمعه ،در مساجد شهر مشهد ،زيارت عاشورا بخواند.در يكي از جمعه هاي آخر،نوري را مشاهده مي كند از خانه اي نزديك به مسجد ،به سوي خانه ميرود حضرت ولي عصر امام زمان «عليه السلام» در يكي از اتاقهاي خانه تشريف دارند ودرميان اتاق ،جنازه اي قرار داردكه پارچه اي سفيد روي آن كشيده شده است.ايشان مي گويد:هنگامي كه وارد شدم ،اشك مي ريختم؛
سلام كردم
حضرت به من فرمودند:
چرا اينگونه به دنبال من مي گردي واين رنجها را متحمل مي شوي؟!
مثل اين باشيد(اشاره به آن جنازه كردند)تا من به دنبال شما بيايم!
بعد فرمودند:اين بانويي است كه در دوره ي كشف حجاب(در زمان رضا خان پهلوي)،هفت سال از خانه بيرون نيامد،تاچشم نامحرم به او نيفتد!!
 
      شيفتگان حضرت مهدي عليه السلام:3/158
 
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

برچسب‌ها:

 

امامعليعليه السلام:

هَل ينتظِر اهل غَضاضة الشباب الّا حواني الهَرَمِ؟
 
آيا انتظار مي كشند اهل طراوت و
تازگي جواني مگر خم كننده هاي پيري را؟
 
                                               غررالحكم،ج6،ص200،ش 10034
 
يكي  پير مي رفت خم كرده پشت     جواني  بپرسيد از وي درشت
كه اي پير قد از چه خم كرده اي؟      چه جويي در اين ره،چه گم كرده اي؟
بگفتا: جواني برفتم ز دست             كنون از غم اوست پشتم شكست
خميده قد و چشم در معبرم             زهر سوي جوياي آن گوهرم

 www.javani.loxblog.com

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

برچسب‌ها:

 

شعري كه بر مزار بانو پروين اعتصامي است 
 
 
اينكه خاك سيهش بالين است         اختر چرخ ادب پروين است
گر چه جز تلخي از ايام نديد             هرچه خواهي سخنش شيرين است
صاحب آنهمه گفتار امروز                 سائل فاتحه و ياسين است
دوستان به كه ز وي ياد كنند            دل بي دوست دلي غمگين است
خاك در ديده بسي جان فرساست      سنگ بر سينه بسي سنگين است
بيند اين بستر و عبرت گيرد              هر كه را چشم حقيقت بين است
هر كه باشي و زهر جا برسي           آخرين منزل هستي اين است
آدمي هر چه توانگر باشد                 چون بدين نقطه رسد مسكين است
اندر آنجا كه قضا حمله كند               چاره تسليم و ادب تمكين است
زادن و كشتن و پنهان كردن              دهر را رسم و ره ديرين است
خرم آن كس كه در اين محنت گاه       خاطري را سبب تسكين است
 
مزار اين بانوي فرهيخته در يكي از صحن هاي
حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله عليها
در كنار مزار پدر بزرگوارشان قرار دارد.

 www.javani.loxblog.com

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

برچسب‌ها:
 
 
علماي علم اخلاق،دنيا خواهي ودنيا پرستي را در مثالي جالب چنين نقل كرده اند:«حال كسي كه به لذات دنيا مشغول است مثل كسي است كه در چاهي عميق به ريسماني و طنابي آويخته كه داخل چاه است،چون به وسط چاه رسد،نظر كند به پائين چاه و اژدهائي ببيند كه دهن گشوده و منتظر است كه سقوط كند و او فرو برد،و دو موش سياه و سفيدي در بالاي چاه مشغول جويدن طناب هستند و لحظه اي از بريدن درنگ نمي كنند و در وسط چاه زنبورها خانه كرده اند و ديواره چاه قدري عسل كه با خاك آميخته است و زنبورها بر آن جمع شده اند،با وجود اينكه اژدها را ديده و دو موش را ملاحظه نموده و مي داند كه در اندك زماني،آن طناب قطع مي شود و طعمه اژدها خواهد شد با اين وجود رو به عسل خاك آلود آورده و مشغول ليسيدن آن مي شود و با زنبورها به زد و خورد مي پردازد و به طوري كه همه حواس خود را متوجه آن ساخته و از بالا و پايين بي خبر.
اين مثلي است كه هر كه در آن انديشه كند مي داند كه حال دنيا پرستان مطابق اين است كه اگر حكم به حماقت چنين شخصي شود و در حالي كه خود را هم اگر از اهل دنيا باشد بداند كه او هم احمق است،زيرا در اين مثال چاه، همين خانه دنيا است،و طناب، رشته عمر است و اژدهاي دهن گشوده، مرگ است و دو موش سياه و سفيد، روز و شب است كه بي درنگ مشغول بريدن رشته عمرند.وعسل خاك آلود، لذات دنياست كه به هزار گونه زحمت و
كدورت وسختي و مصيبت آلوده است و زنبورها، اهل روزگار و طالبان دنيا هستند.»
معراج السعاده،ص264وجامع السعادت،ج2،ص57

 

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

برچسب‌ها:
[ 8 / 6برچسب:دنيا, ] [ 7:46 ] [ oroojloo ] [ ]

 

رسول خدا(صلي الله عليه وآله):
به درستي كه خداوند بندگان با غيرت را دوست دارد.
(كنز العمال،ح7070)
 
رسول خدا(صلي الله عليه و آله):
هنگامي كه زني آرايش كرده و معطر از خانه خارج شود و شوهرش نيز به اين كار راضي باشد به ازاي هر قدمي كه زن برمي دارد خانه اي در آتش براي شوهرش بنا مي شود.
(بحار الانوار،ج153،ص249)
 
امام علي (عليه السلام ):
خداوند لعنت كند كسي را كه غيرت ندارد.
(بحارالانوار،ج79،ص115،الخامس،ص115
 
امام صادق(عليه السلام) فرمودند:
حضرت علي (عليه السلام) در نامه اي براي امام حسن (عليه السلام) چنين نوشت:((تو را از غيرت بي جا بر حذر مي دارم.زيرا غيرت بي جا زنان سالم را به بيماري سوق مي دهد.))
(بحار الانوار،ج77،ص216و235،اصول كافي،ج5،ص537، وسائل الشيعه،ج20،ص237))
 
راوي مي گويد:بر حضرت موسي بن جعفر(عليه السلام) وارد شدم،ديدم خضاب فرموده است.گفتم رنگ مشكي به كار برده ايد؟فرمود:بلي،خضاب و آرايش در مرد موجب افزايش پاكدامني در همسر است.برخي از زنان به اين جهت كه شوهرانشان خود را نمي آرايند، عفاف را از دست مي دهند.
(اصول كافي،ج5،ص567)
 
امير المومنين(عليه السلام)
به فرزندش امام حسن(عليه السلام) مي فرمايد:
شده الحجاب خير لك و لهن من الارتياب:سختي حجاب براي زن و مرد بهتر است از تلخي بد گماني.
پيامبر(صلي الله عليه و آله) فرمود:نسبت به زنان مردم عفيف باشيد تا زنان شما عفيف بمانند.
(وسايل الشيعه،ج14،ص138و141)
 
امام صادق(عليه السلام) فرمود:
كساني كه به اندام زنان(نامحرم) نگاه مي كنند ايمن نباشند از اينكه،ديگران به ناموس آنها نگاه نكنند.
(وسايل الشيعه،ج14،ص171)
 
رسول خدا(صلي الله عليه و آله):
سه گروه هرگز داخل بهشت نمي شوند:
1.كسي كه نسبت به عفت و ناموس خود بي تفاوت است.
2.زني كه خود را در لباس و حركات و امور ديگر شبيه مرد سازد.
3.شراب خوار.
(ميزان الحكمه،ج2،ص102)
 

 

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

برچسب‌ها:

 

اعوذ بالله من الشيطان الرجيم
قل هل ننبئكم بالاخسرين اعمالا*الذين ضل سعيهم في الحيوة الدنيا وهم يحسبون انهم يحسنون صنعا*
بگو:آيا به شما خبر دهيم كه زيانكارترين (مردم) در كارها،چه كساني هستند؟*
آنها كه تلاشهايشان در زندگي دنيا گم(و نابود) شده؛ با اين حال مي پندارند كار نيك انجام مي دهند.                       سوره مباركه كهف،آيات 103و104
زيانكارترين مردم چه كسي است؟
بسيار مي بينيم كه انسان گاه كار اخلاقي انجام مي دهد كه فكر مي كند  كار خوب و مهمي بوده است.چنين جهل مركبي ممكن است يك لحظه يا يك سال يا حتي يك عمر ادامه يابد،و راستيكه بدبختي اي از اين بزرگتر تصور نمي شود.اكر ببينيم قرآن چنين كساني را زيانكارترين مردم نام نهاده،دليلش روشن است:كساني كه مرتكب گناهي مي شوند،اما مي دانند خلافكارند، غالبا حد و مرزي براي خلافكاري خود انجام مي دهند و بسيار مي شود كه به خود مي آيند و براي جبران آن به سراغ توبه و اعمال صالح مي روند؛اما آنها كه گنهكارند و در عين حال،گناهشان را عبادت،اعمال بدشان را نيكوكاري و كژي ها را درستي مي پندارند،نه تنها در صدد جبران نيستند،بلكه با شدت هر چه تمام تر به كارخود ادامه مي دهند.قرآن اين تعبير جالب توجه را براي آنها به كار برده است:((اخسرين اعمالا)).در روايات،مصاديق روشني براي اين تعبير ذكر شده كه سزوار تامل است.در برخي از روايات،مردان و زنان تارك دنيا،از مصاديق اين آيه شمرده شده اند؛چرا كه آنها عمري را در گوشه ديرها سپري مي كنند و خود را از لذات حلال زندگي محروم مي نمايند و اين محروميت ها را سبب قرب خود به خدا مي دانند.در بعضي ديگر از روايات «خوارج نهروان»يكي از مصاديق اين آيه ذكر شده اند؛آن جمعيت قشري و بي مغز و نادان كه بزرگترين گناهان همچون كشتن علي عليه السلام را موجب قرب به خدا مي دانستند و بهشت را در انحصار خود فرض مي كردند.آري،تعصب هاي شديد،غرور و تكبر،خود محوري و خود خواهي و دنيا پرستي،از مهمترين عوامل پيدايش اينگونه پندارهاي غلط است.

تفسير نمونه،ج12،ص563

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

برچسب‌ها:
[ 2 / 6برچسب:, ] [ 3:11 ] [ oroojloo ] [ ]

 

اي عجب اين راه نه راه خداست*زانكه در آن اهرمني رهنماست*

كعبه ي دل مسكن شيطان مكن*پاك كن اين خانه كه جاي خداست

 

شيطان پرستي يکي ازاعتقاداتي است که برخي به آن پيشينه هزاران ساله مي‌دهند و دليل آن را نيز پرستش هرموجود داراي قدرت توسط مردمان هزاران سال پيش و يا در نظر گرفتن دو خداي ضد هم يعني خداي خير و شر مي‌دانند.

 شيطان پرستي دنيايي را ترسيم مي كند كه هيچ روزنه اميدي براي آن متصور نيست. به همين جهت شيطان پرستي را جهان تاريك مي‌گويند. شيطان پرستي حقيقتي را جستجو مي كند كه در اين جهان يافت نمي شود. خود كشي توجيهي اينگونه دارد ، " اگر بپرسي چرا خودت را مي كشي ؟"  پاسخ می‌دهد: مي خواهم به حقيقت برسم و حقيقت در اين دنيا به دست نمي آيد. عمده ترين نشانه شيطان پرستي را در تجاوز و قتل به ويژه در تجاوز به كودكان و نوجوانان به همراه قتل آنان بايد ديد.

شيطـان‌پرستـی به چه معنـاست؟


شيطان پرستی به معنی پرستش شيطان به عنوان قدرتی فوق العاده قوی و بسيار قويتر و موثرتر از نيروهای خوب دنيوی همچون خدا است. در شيطان پرستی شيطان به عنوان نماد قدرت و حاکميت بر روی زمين، قدرتی به عنوان برترين قدرت دو جهان مورد توجه و پرستش قرار دارد و اين دنيايی را که به عنوان دوزخ برشمرده مي‌شود را قانونمند می‌کند. در شيطان پرستی، غير از استفاده از شيطان به عنوان قدرت تاريکی و قدرت مطلق از نيروها و اجنه و روح های پليد و شيطانی نيز برای رسيدن به اهداف خود استفاده می‌شود؛ و در نهایت معنای شیطان پرستی؛ پرستش قدرت پلیدی است.
به طور کلی دو تعریف برای گروه‌های شیطان پرستی در نظر افراد وجود دارد؛
تعریف اول: هر گروهی که شیطان را (مشابه شیطان تعریف شده در دین مسیحیت که عاری از مفاهیم غیرطبیعی مربوط به پلیدی و زشتی است یا یک شیطان انتزاعی) به عنوان خدا قبول داشته باشد و آن را عبادت کند، که معمولاً از آن به عنوان الهه سیاه نیز یاد می‌کنند و آن را منتسب به طبیعت "حقیقی" انسان می‌نامند.
تعریف دوم: گروه‌هایی که از دین مسیحیت تبعیت نکرده و یا عیسی را با خصوصیاتی که در دین مسیح تعریف شده است قبول ندارند. این تعریف معمولاً توسط بنیادگرایان مسیحی مورد استفاده قرار می‌گیرد و بر مبنای این تعریف بسیاری از گروه‌ها را شیطان پرست می‌نامند.

  

تاریخچـه شیطـان پرستــی


شايد عده ای شيطان پرستی را آئینی مدرن و نهايتا مربوط به قرن ۱۶ - ۱۵ ميلادی بدانند اما واقعيت چيز ديگريست. شايد بتوان تاريخچه شيطان پرستی را به قرون اوليه پيدايش آدمی نسبت داد. البته شواهد به دست آمده اين حرف را تصديق مي‌کند که شيطان پرستی در نواحی امريکای لاتين، امريکای جنوبی و افريقای مرکزی به قرن ها قبل از ميلاد مسيح برمي‌گردد و قبايلی که آثاری از آنها باقی مانده است اين احاديث را تصديق مي‌کنند. در اکتشافات به دست آمده در امريکای جنوبی يکی از قبايل اين قاره که اعتقاد بسياری به خوب و بد داشتند شيطان را پرستش مي‌کردند و حتی قربانی هايی را از انسان به شيطان هديه مي‌کردند که مکانهای انجام مراسم قربانی هنوز وجود دارد و اجساد موميايی به دست آمده و نوع کشته شدن ها نشانگر قربانی شدن اين انسانها (که در آنها بيشتر زنان به چشم مي‌خورند) است. در افريقای مرکزی و در دشتها و کويرهای سوزان اين قاره نيز در قبايلی که معروفترين آن قبيله "اوکاچا" می‌باشد، شيطان به عنوان قدرت مطلق زمين و آسمان و پديد آورنده آن و خدای خشم و نفرت پرستش می‌شد و حتی قربانی هايی نيز در مواقع خاص به آن اهداء مي‌شد. ذکر اين نکته ضروری است که زمان قربانی کردن انسانها در برابر شيطان لحظه های خاصی بوده است.
تاريخچه شيطان پرستی به سالهای بسيار دور بر مي‌گردد که بعدها  اين آئین و سنت به صورتهای ديگر نمود پيدا کرد که چيزهايی از گذشته چه با تحريف و چه بدون تحريف دست به دست در حال عبور همراه با زمان است. البته شيطان پرستی در زمان پيدايش زبان و خط و زمان مادها، سومريان، بابليان و ... نيز ادامه داشت تا در قرون
۱۴ -۱۵ ميلادی شيطان پرستی نوين به وجود آمد.

  


مبـدا شیطـان پرستــی


مبدا شيطان پرستی قديمی همانطور که گفته شد به قرون اوليه آدمی بر می گردد. در زمانهای قدیم انسانها در برابر هر چيزی که قدرت مقابله با آن را نداشتند و از درک آن عاجز بودند، تسليم مي‌شدند و سجده مي‌کردند. شيطان پرستی قديمی بر اساس سنتهـای خداپرستــی و شيطان پرستی واقع نشده است و نمي‌تواند اينگونه باشد لذا آنها برای اينکه در مقابل قدرتی بزرگ سجده کنند و مسلما اين قدرت در شب از عظمت مخصوصی برخوردار بوده است به ستايش و پرستش موجودی فوق طبيعی و دهشتناک که قدرت فوق العاده ای دارد می‌پرداختند که مبدا شيطان پرستی قدیمی را به وجود آورد.
اما مبدا شيطان پرستی جديد؛ آيا واقعا در ابتدا شيطان پرستی وجود داشته است يا در ابتدا جادوگری وجود داشته است، معلوم نيست؛ اما عنوانی که مسلما قدرت بيشتری دارد اين است که جادوگری ابتدا وجود داشته و سپس شيطان پرستی نوين از آن شکل گرفته است. شيطان پرستی جديد را پاره ای از انگليسيان که گفته مي‌شود از نجيب زادگان بوده اند به راه انداخته اند برای اينکه از قدرت شيطان و قدرت تاريکی بهره ببرند و پس از آن مراسم شيطان پرستی نوين برگزار مي‌شود. در حقيقت شيطان پرستی نوين در انگلستان و در حدود قرون ۱۵-۱۶ ميلادی به وجود آمد. البته تغييرات بسياری نسبت به شيطان پرستی قديمی و قرون وسطايی وجود دارد.

                                                                            گردآوری و تحقیق: مريم سعادتی

www.javani.loxblog.com 

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

برچسب‌ها:

 

حضرت آية الله مكارم شيرازي :
مراسم خرافي سيزده بدر را من بررسي كه كردم
سرچشمه اش از نظر تاريخ برمي گردد به اصحاب الرّس كه در قرآن
به آن اشاره شده است . درحالات اصحاب الرّس در تفاسير اشاره شده و
 در يكي از شروح نهج البلاغه هم داستان مفصل آن را ديدم .
دوازده شهر و آبادي بود كه هر شهر و هر آبادي
به نام يكي ازماه هاي سال خورشيدي بود.
يكي اسمش فروردين بود ،
يكي ارديبهشت ،
 يكي خرداد به ترتيب ، مذهبشان هم بت پرستي بود . درختان
صنوبر را پرستش مي كردند . صنوبر منبع درآمد خوبي
براي آنها بود . روز اول كه مي شد همه
 از تمام دوازده شهر يا روستا
جمع مي شدند
توي شهر فروردين و مراسم جشني داشتند.فردا مي رفتند
توي  شهر ارديبهشت و مراسمي داشتند .
روز سوم مي رفتند توي شهر يا آبادي كه
خرداد نام داشت تا به آبادي
اسفند كه مي رسيد
دوازده شهر تمام مي شد . روز سيزده دسته جمعي از آبادي ها مي رفتند
به بيابان ها و مراسم سيزده و جشن و پاي كوبي و آلودگي
به انواع مفاسد را در آنجا برگزار مي كردند .
بنابراين سيزده بدر يك سنتي بود
كه از بت پرستان باقي مانده ،
همان طوري كه سنت
مراسم چهارشنبه
سوري هم كه احترامي براي آتش قايل مي شدند
سنتي ازآتش پرستان است .
ما جنبه هاي مثبت سال
 جديد را حفظ
مي كنيم .
مسايل جديد از ديدگاه علما و مراجع تقليد، ج 1 ، ص 155 و156

 

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

برچسب‌ها:

 

امام علی(علیه السلام)فرمودند:
یَظهَرُ فِی آخِرِالزَّمان و اقتِرابِ السّاعه وَ هُوَ شَرُّالأزمِنَه نِسوه کاشفاتٌ
عارِیا تٌ ، مُتَبَرجاتٌ مِنَ الدِّینِ ، داخِلاتٌ فی الفِتَنِ ، مائِلاتٌ الی الشَّهَواتِ ،
مُسرعاتٌ اِلَی اللذَّات ، مُستََحِلاتٌ لِلمُحَرَّمَاتِ ،فی جَهنَّمَ خالِدَاتٌ.
درآخرالزمان و نزدیک قیامت که آن زمان بدترین زمانهاست ، زنانی پیدا می شوند که حجاب ندارند
و عریان هستند، خودشان را برای غیرِشوهرانشان آرایش می کنند. داخل شدگان در فتنه ها و به شهوترانی متمایلند، به خوشگذرانی ها شتاب داشته و حرام را حلال می شمارند ، اینان درجهنم 
برای همیشه می مانند.
 
من لایحضره الفقیه حدیث 4374
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

برچسب‌ها:
صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 11 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

تقدیم به همه ی جوانانی که تصمیم دارند بهار عشق را در بهار عمر آغاز کنند و آن را به دست خزان پيري نسپارند و بهار عمر را در بهار عشق به خداوند در هم تنيده و در اين بهارِ بهاري،مرواريد وصال را در كلبه ي قلب خود محفوظ نگه دارند. تو قدر خرمي نوبهار عمر بدان****خزان گلشن ما را دگر بهاري نيست
نويسندگان
آخرين مطالب
آرشيو مطالب
5 آذر 1394
5 آبان 1394 3 مرداد 1394 3 تير 1394 5 خرداد 1394 3 بهمن 1393 1 مهر 1393 5 خرداد 1393 7 ارديبهشت 1393 7 فروردين 1393 6 فروردين 1393 4 فروردين 1393 3 فروردين 1393 5 آبان 1392 3 آبان 1392 1 مهر 1392 5 ارديبهشت 1392 7 فروردين 1392 4 فروردين 1392 3 فروردين 1392 2 فروردين 1392 1 فروردين 1392 7 اسفند 1391 6 اسفند 1391 5 اسفند 1391 3 اسفند 1391 2 اسفند 1391 7 بهمن 1391 6 بهمن 1391 5 بهمن 1391
امکانات وب